Menu

čtvrtek 3. dubna 2014

14. - 18.4.2014 Kurz intuitivního vidění v Pardubicích




METODA INTUITIVNÍHO VNÍMÁNÍ MARKA KOMISSAROVA


Kdo je Mark Komissarov?
Mark Komissarov se narodil v roce 1949 v Rusku v Moskvě. Absolvoval vysokou technickou školu v oboru chemické strojírenství. V roce 1989 se přestěhoval s rodinou do New Yorku. V současné době je prezidentem společnosti „Blind Care Foundation“, viceprezidentem společnosti „Olma LLC“. Je autorem metody „Centrum informačního vnímání“, kterou potom přejmenoval na „Přímé informační vnímání z okolí“. Po celém světě vyučuje této metodě dospělé a děti. Po celou dobu své činnosti Mark aktivně spolupracuje s vědeckými ústavy na výzkumu fenomenální možnosti lidského mozku přijímat informace z okolí napřímo, bez použiti pěti smyslových orgánů vnímání.
Mark Komissarov s velkou radostí pracuje s dětmi a s dětskými školami pro zrakově postižené. Se slabozrakými a nevidoucími dětmi Mark pracuje na svých seminářích individuálně a zdarma. S dětmi pracuje v režimu VIDĚNÍ, s dospělými pak v režimu VĚDĚNÍ. Metoda Marka Komisarova Přímé informační vnímáni z okolí je patentována v Americe v New Yorku. Ve spoustě zemí má Mark své přednášející a certifikované vyučující této metody, kteří učí děti do dvanácti let.

                             Přímé vnímání informací jako nová úroveň lidského vědomí (2010)
                          Mark Komissarov – převzato z originálního článku http://isiis.org/research

Již od antických dob lidé znali pojem jasnovidectví. Nicméně tehdy byl vnímán jen jako zcela výjimečný fenomén, jako projev schopností, které čas od času demonstrovalo pár vyvolených „duchovních“. Možnost připustit schopnost přímého vnímání informací z okolí – bez použití nám známých smyslových orgánů – mě začala zajímat v roce 2000. Tehdy jsem také poprvé vystoupil s hypotézou o existenci Centra informačního vnímání (CIP) v lidském mozku, které je schopno přímého přijímání informací z vnějšího okolí. V USA, New Yorku, jsem organizoval školu pro aktivaci této neobvyklé schopnosti. Tuto dovednost jsem učil ve třídách každého, kdo měl zájem, nezávisle na pohlaví či věku. Věk studentů, kteří se účastnili mých kurzů, se pohyboval v rozmezí od tří do sedmdesáti let. Deset let provozování školy prakticky prokázalo tuto schopnost lidského mozku, zejména přímého informačního vnímání. Nejzřetelněji se projevuje u dětí do dvanácti let. Moji mladí studenti se s neprůhlednou páskou přes oči naučili existovat v okolním prostředí stejně snadno jako s otevřenýma očima. Děti četly, psaly, hrály si s míčem, jezdily na kole a na kolečkových bruslích. To znamená, že jednoduše prokázaly schopnost mozku přijímat vizuální informace z vnějšího okolí – bez použití vizuálních orgánů. Takto byla dostatečně dokázána skutečnost, že mozek je schopen přímého vnímání informací. V současné době evropští vědci a výzkumníci v Moskvě a Petrohradu pracují na dalších vědeckých důkazech tohoto jevu.

Teorie režimu přímého vidění
Mark Komissarov zastává teorii existence šestého smyslu, jenž člověku umožňuje přistupovat k informaci, kterou chápe jako energii – „informační záření", přímo, bez potřeby ostatních pěti smyslů. Režim přímého vidění chápe jako další z lidských smyslů (stejně jako čich, hmat, sluch, zrak), jenž funguje nezávisle na ostatních našich smyslech, které každodenně v kombinaci používáme.
Co toto chápání šestého smyslu člověku umožňuje? Člověk může každou, libovolnou informaci vnímat přímo, aniž by potřeboval oči, uši nebo čich. A intuice samotná zde hraje pouze roli spícího informačního centra, které přijímá informační záření přímo z okolí.
     Intuice  jako taková nemá nic společného s přemýšlením a myšlením samotným, s informační energií není spojená žádná logika. Je to to samé, jako bychom chtěli logiku dávat hmatu. Prostě a jednoduše něco vnímáme povrchem našeho těla.
Na druhé straně se ale „informační signál" (energie vyzařující z vnějšího okolí z každého předmětu a prostoru) neodděluje od myšlenky. Dá se říci, že informačním signálem je to první, co vás napadne.
                               Abych tedy- dle- Marka něco věděl, nemusím to vidět.

                                                         
                                                             K čemu to potřebujeme?
   Celý život se neustále snažíme správně rozhodovat. Tato rozhodnutí přijímá náš mozek na základě informací, které k němu přicházejí zvenčí. Informace které potřebujeme, nám dodává našich pět orgánů vnímání (zrak, čich, sluch, chuť, hmat). Jsou to zprostředkovatelé mezi naším mozkem a okolním světem. Ovšem tyto naše orgány vnímání mají tendenci dělat chyby, to znamená, že mohou dodávat chybné informace. Tím pádem náš mozek na základě chybně dodaných informaci od pěti orgánů vnímání může udělat chybné rozhodnutí, to může vést k nepříjemným životním situacím a někdy i k fatálním následkům.
   Pokud má člověk aktivováno Centrum informačního vnímání, je schopen přijímat informace z okolí přímo a může dělat životně důležitá rozhodnutí bez negativních následků. Právě přímo přicházející informace je vždy přesná a správná, jelikož přijde bez zkreslení podmíněného délkou zpracování informace mozkovým kanálem logického myšlení. Člověk s aktivovaným centrem bude přijímat pouze pravdivá a přesná rozhodnutí. Proto je velmi důležité aktivovat tuto schopnost u každého zájemce. Aktivace Centra informačního vnímání otevírá nové možnosti a schopnosti:
  - Člověk si bude více jistý sám sebou.
  - Bude vědět co, má dělat a jak postupovat v té nebo jiné životní situaci.
  - Bude přesně vědět, jakou obchodní smlouvu má podepsat a jakou odmítnout.
  - Bude přesně vědět, koho si má vybrat za obchodního partnera a koho pro rodinný svazek.
  - Bude mít ve svých rukou potenciál, který je možné rozvíjet do hloubky podstaty a ve všech sférách působnosti. Přímé informační vnímání dává člověku možnost vědět o probíhajících událostech ve světě bez ohledu na vzdálenost, překážky a dokonce i bez ohledu na čas.

Výuka dětí informačnímu vidění
  U dětí se proces výuky metody informačního vnímání odlišuje od výuky dospělých tím, že děti se zavřenýma očima jednoduše vidí. Ale režim VIDĚNÍ je jen u dětí ve věku mezi pěti až dvanácti lety, pak se tyto schopnosti přepínají na dospělý režim, tzv. režim VĚDĚNÍ.
K čemu dítě potřebuje takové vidění, pokud vidí normálně pomocí svých fyzických očí?
1) Pro děti je výuka této metody zábavná. Líbí se jim, že mohou vidět se zavřenýma očima jako kouzelníci. A oni jsou skuteční KOUZELNÍCI.
2) Tato metoda může pomoci dětem nevidomým a slabozrakým k orientaci v prostoru a ke snadnému absolvování školního programu.
3) Cvičení podle metody vnímání bez použití zraku rozvíjí v dětech sebejistotu.
4) Postupně se u dítěte srovnává a harmonizuje práce obou mozkových hemisfér, tím pádem se hyperaktivní děti zklidňují a naopak, dětem pasivním to přispívá k aktivitě díky jejich soustředěnosti a pozornosti při vykonávání cviků. Důsledkem cvičení je i prokazatelné navýšení IQ.
Postupně, po osvojení této metody a následně i v dospělosti, bude dítě vědět, jaký si určit cíl a jak jej dosáhnout. Bude vědět, co potřebuje k životu a jakým způsobem to uskutečnit. Bude se snadněji orientovat v okolním světě a bude přesně vědět to podstatné – bude rozpoznávat lež a pravdu. Toto jsou možnosti naší budoucí generace: může udělat svět krásnějším, bez podvodů a zklamání. V tuto chvíli je jen na nás dospělých, zda to dovolíme a nebudeme u svých dětí tyto možnosti potlačovat.

Doplňující videa :
  • reportáž televize NOVA Na vlastní oči

kontakt: p. Hladíková      tel: 603 321 046             
                p. Hanuš             tel: 777 719 690

1 komentář:

  1. Pravda o metodě Marka Komissarova - http://pseudo.cz/esp/mark-komissarov/

    OdpovědětVymazat