úterý 30. srpna 2016

15.9.2016 Radostnou cestou ke kojení a šestinedělí s laktační poradkyní Bc. Andreou Janouchovou






Dům techniky Pardubice, spol. s r.o. ve spolupráci s Mgr. Janem Maria Jozou - Agenturou JMJ
připravil pro Vás v 9. ročníku vzdělávacího cyklu Poznáváme komplementární medicínu

Radostnou cestou ke kojení a šestinedělí


s laktační poradkyní Bc. Andreou Janouchovou
Jmenuji se Bc. Andrea Janouchová a jsem maminkou dvou dětí. Po všech vlastních zkušenostech s nekojením prvního dítěte jsem šla dlouhou cestou k mému vysněnému cíli, a to připravit psychicky i fyzicky budoucí maminku na její nejkrásnější den D a následně jí pomoci s potížemi, které po porodu mohou nastat. Po dlouhé cestě se mi můj sen stal realitou a já se stala laktační poradkyní, cvičím s těhulkami na balónech a pořádám předporodní kurzy a přednášky na různá témata.
Problémy s laktací jsou bohužel poměrně časté. Mým úkolem je zkontrolovat maminku proč nastal daný problém (miminko špatně přibývá, ragády bradavek, bolest prsou atd). Většinou problém vzniká jako následek špatného přiložení miminka k prsu a zbytečně brzy maminka kojení vzdá. Pokud maminka nechce, nenutím ji kojit, je to její volba, ale ráda mamince pomůžu a ukážu směr, kterým by to mohlo jít. Častým problémem u nekojících maminek, které ale chtějí kojit, hraje velkou roli především psychika, a proto se snažím maminku dostat do celkové pohody, aby si miminko především užívala, i když začátky nejsou často jednoduché.
Jsem připravena podělit se s vámi o své skutečnosti. Vezměte s sebou budoucí tatínky, kteří vám budou ve vašich těžkých, ale radostných dnech, oporou. 

Dům techniky v Pardubicích 15. září 2016
od 18:00 hodin ve velké zasedačce v 1. poschodí


Vstupné 100 Kč, ZTP a ZTP/P 50 Kč včetně DPH
Informace: Mgr. Jan Maria Joza  *  777 777 654  *  joza@joza.cz * http://www.vansofi.cz/

 Partnerem vzdělávacího cyklu Poznáváme komplementární medicínu
je časopis VE HVĚZDÁCH.


Žádné komentáře:

Okomentovat