středa 25. října 2017

4.11.2017 Nezraňující Komunikace s Věrou Nekvindovou v Pardubicích

4.11.2017 10:00-15:00
Studio Spirálka, Jana Palacha 1671, Pardubice

Chcete lépe rozumět sobě i ostatním?
Chcete se vyvarovat hádkám a konfliktům a přesto zůstat sví?
Chcete se přestat bát říkat pravdu a obohatit svoje životy?

Přečetla jsem knihu a dalo mi to smysl.
Zkusila jsem to v praxi a dalo mi to radost a touhu zkoušet dál.
Řekla jsem si: "Holka, to je škoda nesdílet!" A najednou leták, kde se vzal, tu se vzal :).
„Co můžete očekávat“, hlásí mi tu kolonka:
Očekávejte prosím koktejl upřímnosti, laskavosti a empatie.
Očekávejte úzký kruh lidí, kteří se budou snažit pochopit a vyzkoušet si to, co se vám budu snažit předat, jak nejlépe budu umět.
Očekávejte cvičení ve formě rozhovorů.
A sdílení vlastních příběhů, na kterých si vyzkoušíte, jak funguje odemykání srdcí druhých lidí.
A jaký smysl a účinek to má.

Cukrárna je pod okny pro případ touhy po malém občerstvení.
Tři restaurace na oběd ve vzdálenosti 1 km.
Pokud budete chtít "pracovat" bez přestávky, pak svačinu sebou :).

Těším se na Vás velmi.
Koučka, lektorka a spirituální průvodkyně
Věra Nekvindová

Tel.: 733 535 501



Žádné komentáře:

Okomentovat