neděle 8. prosince 2013

2014 Hvězdnou cestou s astrologem Milanem Gelnarem




Vážení a milí Pardubičáci

Měl jsem tu čest, že jsem mohl přijmout pozvání úžasného a skvělého Jana Maria Jozy a podělit se tak s vámi o své znalosti a dovednosti z oblasti královské duchovní disciplíny Astrologie.
Velmi rád bych za to poděkoval jak Janovi, tak i vám všem, co jste mě mezi sebe přijali a za nevídanou  vstřícnost, se kterou jsem se u vás setkal.
DĚKUJI MOC!
A protože se blíží konec roku, tak bych Vám všem rád popřál, krásné prožití svátků vánočních, hodně dárků pod stromečkem, ale hlavně pokud možno, vnitřní klid a harmonii, ať už se v tom vnějším světě  bude dít cokoli.
To je jak jsem zjistil, to nejdůležitější, co si člověk může, pokud na sobě pracuje - dopřát.
A protože mi trvalo hodně dlouho, než jsem na to přišel, rozhodl jsem se o své zkušenosti podělit a připravil jsem pro všechny a vlastně i sám pro sebe velký dárek - svůj zásadní projekt, který jsem nazval „Hvězdnou cestou“ – viz www.hvezdnoucestou.cz .
Proč hvězdnou cestou?
Protože člověk má odvěkou touhu a potřebu se dělit, sdílet to, čím žije, čemu věří, co jej naplňuje a činí šťastným. Ostatně každý to ze svého života zná – podělená radost – 2 násobná radost, podělený smutek – poloviční smutek.
Rád bych se tedy s vámi podělil o svou více než 57 letou zkušenost z oblasti vlastního bytí, potažmo více než 30 letou zkušenost z oblasti ezoteriky, mystiky a věcí mezi nebem a zemí, 31 letou zkušenost v oblasti manželství a takřka 24 letou zkušenost v oblasti samostatného podnikání.
Na světě jsem  již dost dlouho a mám zato, že by bylo dobré se s vámi podělit o to v co bytostně věřím, podělit se  o zkušenosti které se mi za ta dlouhá léta podařilo nashromáždit a předat tak dále to co jsem na vlastní kůži nejen vyzkoušel, ale co se mi také osvědčilo a mohu tedy s čistým svědomím dát dále.
Ve své podstatě jsem člověk praktický a pragmatický, který věří a předává jen to, pod co se může podepsat. A věřte tomu, že toho, čím jsem si prošel, bylo za ta léta, co jsem na světě opravdu dost.
Trvalo mi hodně dlouho, než jsem pro sebe sama našel ten správný recept na štěstí, naplněnost, nadhled a smysluplný život.
Tím, že se s vámi všemi o své zkušenosti podělím, věřím, že i vás inspiruji k tomu, abyste se nespokojili s ničím menším, než se svým naplněným, spokojeným a šťastným životem.
A myslím, že i vám je jasné, že abyste jej dosáhli, musíte pro to něco udělat. To, že jste tady, ukazuje na to, že už víte, že samo se nic neudělá, že štěstí přeje připraveným a že vy už připraveni začínáte být nebo jste.
Nechte se tedy inspirovat a vydejte se spolu se mnou „Hvězdnou cestou“ a staňte se hvězdou nebo rovnou superstar svého života.
Nikdo jiný, než vy sami vás totiž šťastnými neudělá. Zapomeňte na všechny guruy. Ani já žádným nejsem a nebudu. Jsem jako každý z vás. Pouze jsem uvěřil svým snům, nasadil svou kůži a vydal se za tím, čemu jsem věřil a věřím.
Vydejte se tedy spolu se mnou na „Hvězdnou cestu“ a zkuste se stát těmi, co jsou tak trochu svatí, tak trochu podnikateli a tak trochu průměrným člověkem v jedné osobě. Tak nádherně specifikoval slavný Sergej Lazarev podmínky pro to, jaký musí člověk být, aby přežil tento turbulentní čas.
P.S.:
Kdo by chtěl vidět a slyšet, jaké je mé vidění světa, může tak učinit prostřednictvím celoplošné televize TV Pohoda – Relax a to každý všední den v době od cca 14:00 – 14:10 v pořadu Astrologické okénko Milana Gelnara.
Krásné vánoční svátky, Nový rok 2014 a „Hvězdnou cestu“ životem každému jednomu z vás přeje s úctou a pokorou
                                                                                                                                    Váš Milan Gelnar


Žádné komentáře:

Okomentovat