neděle 26. dubna 2015

14.5.2015 Mořeplavec Ing. Jiří Albrecht - přednáška v Pardubicích



Mořeplavec Ing. Jiří Albrecht po osmi létech opět v Pardubicích

Dům techniky Pardubice, spol. s r.o. ve spolupráci s Mgr. Janem Maria Jozou - Agenturou JMJ
 připravil pro Vás v 10. ročníku vzdělávacího cyklu Cest za poznáním přednášku

  

Soukromá osobní revoluce
mořeplavce Ing. Jiřího Albrechta,

autora trilogie Sedm let cesty k lidem, který na námořní plachetnici Libera za sedm let cesty kolem světa urazil 50 tisíc námořních mil.

”Ve svatých knihách všech národů a všech náboženství je psáno, že právě v čase, který nyní žijeme, dochází k osvobození od nečisté vlády věcí, ve vazbě na Lásku, k osvobození do pokojného světa citu, intuice a rozumu, tedy do Světa moudrosti. Tak to cítím i já a věřím tomu, protože jsem již několikrát zažil nepřemožitelnou sílu a krásu Světa a také velikost a malost lidí.
Byl jsem dítětem komunistického režimu. Nevěděl jsem, kdo je Bůh. * Cestu na moře a mé sedmileté putování po moři zpět k lidem si ve mně vynutilo neovladatelné nutkání, jehož podstatu jsem zpočátku nechápal. Domníval jsem se, že potřebuji poznat Svět, ale teprve ve Světě jsem pochopil, že jde o cestu poznání mne samotného, o cestu do mého nitra, o cestu do Vesmíru, za poznáním stvoření Světa. Všechny zážitky těžkých a nebezpečných cest přispěly k tomuto poznání a sám Vesmír se postaral o kontakt se mnou a o jeho trvalé udržení. Nyní jsem já tím, kdo ho prosí o stálý přísun.
Lidé dnes pohrdají kosmickými principy a Božími zákony, které stejně jednou, ve své zralosti, budou vyhledávat a budou je chtít uznat. * Společnost je taková, jaký je člověk. * Revolucí bylo již v dějinách několik. Všechny ty všelijaké Průmyslové, Velké a Sametové však nepřinesly kromě dalšího utrpení nebo pouhé výměny režimu nic podstatně revolučního, * Poslední revoluce - Revoluce Mysli - je proto poslední, protože po jejím vítězství - po zdokonalení myslí - už dalších revolucí nebude zapotřebí. Realizace konečné reality je přímým a náhlým probuzením se do skutečné a pravé podstaty, která otevírá dveře možností vnitřní revoluce.”

Dům techniky v Pardubicích
14. května 2015 od 18 hodin
ve velké zasedačce v 1. poschodí

Vstupné 80 Kč, ZTP a ZTP/P 40 Kč včetně DPH
 Informace: Mgr. Jan Maria Joza  *  777 777 654  *  joza@joza.cz,
    Partnerem vzdělávacího cyklu Cesty za poznáním je časopis VE HVĚZDÁCH.

Žádné komentáře:

Okomentovat