pondělí 12. ledna 2015

Pomoc pro Adama



DRAZÍ PŘÁTELÉ.  
Dnes se na vás neobracím jako terapeutka, ale jako máma.  Máma 20-ti letého chytrého syna Adama, který nikdy nezačal chodit. 
Vyburcovala jsem obrovské množství své síly, abych mu pomohla. 
Zkusila jsem všechno - každodenní mnohahodinové cvičení od prvních dnů života, masáže, hipoterapie, lékaře, léčitele, operace, plavání s delfínama ...  
Přesto všechno se ho nepodařilo postavit na nohy. Byla to největší výzva mého života. 
Tvarovala mě, brousila, odsekávala nepotřebné a probouzela to nejlepší, čeho jsem byla schopna. Bylo to náročné, bolestné a mnohokrát jsem chtěla od toho všeho utéct. Ale nešlo to. Jde o mého syna. 
Pomáhala nám láska a Adamova vyrovnanost a smysl pro humor. A taky mnoho lidí, kteří nám nabízeli svoji laskavou tvář. 
Mnohé z toho čím jsem prošla a co jsem se na cestě naučila zúročuji ve své nádherné práci, ve které  jsem poznala vás. 
Mám pro vás otevřené srdce a velké pochopení pro to, čím procházíte.
Adam dnes studuje první rokem VŠ a stále mu v životě překáží neschopnost samostatného pohybu.
Hledá cesty jak z této náročné situace ven. Objevil geniální vozík, který ho může dostat na místa, kam běžný vozík nestačí.    
Adam sepsal žádost o podporu jeho snu - SAMOSTATNĚ SE POHYBOVAT S LEHKOSTÍ JAKO MY - ZDRAVÍ LIDÉ.
Dovoluji si ji vám poslat v příloze.
Bylo by skvělé, kdybych mu i já tímto mailem mohla pomoci.
Přeji vám vše dobré. 
 Halka Bardová  
P. S.
Velkou podporou by bylo i rozšíření Adamova dopisu mezi vaše kolegy, přátele a známé.




 PROSÍM  PODPOŘTE  MŮJ  SEN

Dobrý den.
Jmenuji se Adam. Studuji VŠ a od narození nechodím.        

Nepíšu to snadno, ale k životu potřebuji značnou pomoc druhého člověka.
Nejvýraznější při pohybu venku a zásadní při nerovnostech terénu
jako jsou dlažební kostky, obrubníky, tráva, štěrk, písek, příroda.
TAM VŠUDE MŮJ SAMOSTATNÝ POHYB KONČÍ. 

Teď už chci a potřebuji být samostatný a nezávislý.
Celý život jsem snil o tom, že se budu moci pohybovat
s podobnou lehkostí jako ostatní lidé.      
A pak jsem objevil vozík, který mi to umožní.
Existuje FANTASTICKÝ VOZÍK GENNY


Genny, to je nový start.
Nový život a nové možnosti.
Genny pracuje na principu osobního transportéru Segway. Má pouze dvě kola a sám udržuje rovnováhu. Díky této jedinečné technologii Genny umožňuje plynout terénem, o jakém se mi ani nesnilo. S Genny bez zaváhání zdolám městskou dlažbu, písečné pláže, šotolinu, horské cesty, nebo rovnou zasněžený les. Díky kompaktním rozměrům (šířka 67cm) se dostanu tam, kam potřebuji.
 www.segwaypt.cz  prodejce v ČR,
         tel.:602422900
www.gennymobility.net výrobce





Cena je závratná 532 920,- Kč,  ale má mě odradit od šťastného a nezávislého života?
Přitom je to pouze 532 920,- Kč,
které mě dělí od svobody pohybu a možnosti, abych se dostal na stejná místa jako Vy.

K získání GENNY potřebuji veškerou dostupnou pomoc.
Stačilo by, kdyby mě 5 000 lidí podpořilo alespoň  jednou stokorunou.

PROSÍM  PODPOŘTE  MŮJ  SEN   JEDNOU STOKORUNOU

Každá koruna má pro mě váhu splněného snu svobodného a radostného života.
Jsem vděčný za každou částku, která mě přiblíží k nezávislosti.

Prosím rozšiřte mou výzvu mezi své přátele a známe. Děkuji Vám.

Pravdivost mého příběhu si můžete ověřit u nás doma Nad Hercovkou 24, Praha 8 nebo
u Nadace Charty 77 - KONTO BARIÉRY (Melantrichova 5, Praha 1, tel.: 224214452, www.kontobariery.cz), kde mám vytvořený sponzorský podúčet přímo na zakoupení GENNY. Číslo účtu 777 777 222/0800 VS 9405101134.
Dárce obdrží od Nadace darovací smlouvu, potřebnou k možnosti zahrnutí částky do účetnictví.

Radostné vánoce a splněné sny v novém roce Vám přeje
Adam Barda, mobil: 608 963 627

********************************************************************************

Žádné komentáře:

Okomentovat