úterý 4. února 2014

22.2.2014 STAROVĚKÉ KNĚŽKY, MARIE Z MAGDALY A JEŽÍŠOVY APOŠTOLKY s RNDr. Mgr. Hanou Sar Blochovou v Agentuře JMJ v Pardubicích



  Dům techniky Pardubice, spol. s r.o. ve spolupráci s Mgr. Janem Maria Jozou - Agenturou JMJ
připravil pro Vás v 8. ročníku vzdělávacího cyklu Cesty za poznáním
poznávací prožitkový seminář se zpěvy a rituálním tancem

STAROVĚKÉ KNĚŽKY, MARIE Z MAGDALY      A JEŽÍŠOVY APOŠTOLKY

s RNDr.Mgr.Hanou Sar Blochovou

Starověké kněžky, mysterijní praxe a obřadní užívání tzv. biblických posvátných olejů. Kulty Velkých bohyní (Isis, Ištar, Kybelé, Artemis aj.) a apoštolky Ježíše, ženská mystéria starověku, rituální zpěv a tance. První ženské křesťanské rodové komunity v Sýrii a charakter raného křesťanství. Pouť Marie Salomé do Santiaga de Compostela.
"Rozhodla jsem se postupně prověřit hlavní informace o událostech v životě Ježíše i žen v jeho okruhu, které do té doby byly nově rozšířeny a popularizovány", říká Hana Sar Blochová. " Znala jsem Gardnerovu knihu „Svatý Grál“, která mi ve své době učarovala, samozřejmě jsem také četla román „Šifra mistra Leonarda“ a mnoho dalších knih, které na toto dílo navázaly. Navštívila jsem proto i důležitá místa v Evropě, Africe i Asii, kde se mnohé historické události odehrály a jejich energetické „ulpění“ zde mi tak umožnilo hlubší „vhled“ do minulosti. Nejsilnějším energetickým místem byl pro mě raně křesťanský kostelík na kopci nad Efesem, kam se dnes sjíždějí poutníci z celého světa k domnělému místu dožití Panny Marie. Ověřila jsem si však, že toto místo přímo nesouvisí s Pannou Marií, ale s velekněžkou Salomé, významnou duchovní učitelkou, která sehrála důležitou roli nejen v životě Ježíše, ale i jeho starších vrstevníků, jako např. i Marie z Magdaly. "
Dům techniky v Pardubicích 22.února 2014
od 10:00 do 17:00 hodin v malé zasedačce v 1. poschodí

Vstupné je 800,- Kč a je splatné na místě.
Informace: Mgr. Jan Maria Joza *  777 777 654 * joza@joza.cz  

Závazně se můžete přihlásit do 20.2.2014 na e-mail joza@joza.cz příp. mobil  77 777 654. Toto nahlášení bude považováno jako Vaše závazná přihláška do kurzu. Počet účastníků kursu je limitován, zařazení bude dle pořadí Vašeho přihlášení. Kurz se bude konat jen při dostatečném počtu zájemců!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat